داداشی(یک موضوع مهم)

دانلود موزیک و ...

داداشی(یک موضوع مهم)

دانلود موزیک و ...

موزیک درخواستی ـ بلک کتس ـ پاپ فادر

سلام به تمام بازدید کنندگان عزیز امیدوارم حال همتون خوب باشه از اینکه به وبلاگ من سر می زنید و با نظراتون من رو شاد می کنید ممنونم لطفا هر چه از  موزیک  می خواهید به من بگویید تا در وبلاگ قرار دهم و می بینید من از اول هر چه موزیک گذاشتم به درخواست دوستان عزیز بوده پس خوشحال می شم که شما با نظراتتون من رو دلگرم کنید تاروزی  ۵ یا ۶ بار آپدیت کنم اگه این روزا می بینید کم آپدیت می کنم فصل امتحانهو گر نه امتحانا تموم شه بیشترم آپ میکنم یه صحبت کوچکی هم درباره امتحان بکنیم من که خیلی از امتحان بدم میاد شما چی از صبح تا شب باید بشینی تو اتاقت هی بخونی آخرشم هیچی به هیچی امتحانا رو سخت می گیرن آدم ردم می شه و نمره نمی یارهآقا ولم کن امتحان اه هی بخون عین خر مردیم من رو ول کنید می خوام آزاد باشم من میرم کوه شمام میاین ؟ می خوام برم یه جا که نه درس باشه نه امتحان فعلا اینا رو گوش کنید تا من یه جای خوب پیدا کنم

                                          

۱-پاپ فادر

۲-عاشقه من

۳-خوشگل خانوم

۴-بگو من و ...

۵-Yummy

۶-آتش

۷-مامانیه

۸-کت من(CatMan)

نظرات 4 + ارسال نظر
مشکات سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:05 ب.ظ http://www.djmeshkat.blogfa.com

سلام دادا من خیلی خوشحال میشم دوستانی مثل شما داشته باشم منو شرمنده کردی سر زدی
ممنونم
اگه دوست داری تا وبتون را بزارم جز دوستان

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:21 ب.ظ http://WWW.JAVADPROGRAM.MIHANBLOG.COM

سلام جیگر
خیلی خوشحال شدم سر زدی
این آهنگ ای بلک کتس که گوش کردم
قدیمی بودن جدید بزار
بای

فرناز سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.vayazskoot.blogfa.com

سلامی به سفیدی صداقت به شما
وبلاگتون خیلی با محتوایه
یه چند آهنگ از فرامرز اصلانی و نبی زاده هم داشته باسی عالی میشه راستی ابی رو یادتون نره
راستی از امتحان ها هم گفته بودی راست میگی
اینقدر میخونیم ولی دریغ از یه نمره خوب
راستی خوشحالم کردین با لطفتون ممنونم
بای

شاهو سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:54 ب.ظ http://kurdstanaras.blogsky.com

سلام خیلی خوشحال شدم سر زدی وبلاک خوبی داری موریک جدید هم بزار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد