داداشی(یک موضوع مهم)

دانلود موزیک و ...

داداشی(یک موضوع مهم)

دانلود موزیک و ...

موزیک درخواستی ـ۲۰ـیاسمن ـ فدای سرت‌ـمرا ببوس

سلام به تمام دوستان عزیز امیدوارم حال همتون خوب باشه و از اینکه به دوبلاگ من سر میزنید و نظر میدید ممنون خوب الان میخوام وبلاگ رو آپ کنم با چند موزیک از مداحی که استقبال نشد خوب یکی از دوستان مرا ببوس از منصور و یه موزیک به انتخاب خودم به درخواست یکی دیگر از دوستانم امیدوارم خوشتون بیاد و من رو یا نظراتون شاد کنید و بازم موزیکاتون رو درخواست کنید یا موزیک یا مداحی فرق نداره راستی یه سر هم به این وبلاگ بزنید

ایم مرا ببوس

مراببوس

اینم اونایی که خودم انتخاب کردم چون شاد خوستن
فدای سرت از کامران و هومن

اینم یاسمن امید

اینم ۲۰ از کامران و هومن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد