داداشی(یک موضوع مهم)

دانلود موزیک و ...

داداشی(یک موضوع مهم)

دانلود موزیک و ...

صحبتی با بازدیدکنندگان

سلام به تمام بازدیدکنندگان عزیزحالتون خوبه من در دفعات پیشم گفتم که وقتی موزیک درخواستیتون رو می گید نام وبلاگ یا ایمیل خود را بنویسید کسانی که ایمیل یا وبلاگ ندارند فردای آن روز بیان و موزیکشون رو دانلود کنند راستی خواستم یه نظر گیری کنم ببینم به نظر شما علاوه بر موزیک درخواستی چه چیز دیگری بهتر است در وبلاگ بذارم نظرتون رو بگید هر موضوعی که نظر آن بیشتر بود از این به بعد علاوه بر موزیک درخواستی اینم براتون قرار بدم که شما این وبلاگ پاتوقتون بشه حالا یه شعرم گفتم که براتون می نویسم

  تو میان دستهایت یه دونه دنپایی داری                                   سرراه خود دوباره جای اون رو می گذاری

  تو که آمدی به اینجا لب دمپایی به حیاط رفت                           دوباره نخود لوبیا به دم در حیاط رفت

تو دوباره آمدی رو خونه گل بمالی                                            تو سفید و سرخ سبزی تو گلی مثل اناری

نظرات 2 + ارسال نظر
ارسلان یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:20 ب.ظ http://arsenal.mihnblog.com

سلام خوبی من که میگم بیا یه سایت بزنکه بیننده داشته باشه اخه از این جور سایتها زیاده بیا یهسایته باهال بزن اما موزیک نباشه حالا در بارهی چیشو به تو بستگی داره خبریشو به من هم بده موفق باشی بازم سربزن

سید مرتضی باباپور دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:35 ب.ظ http://smorteza.mihanblog.com

خوب است ذوق خوبی داری و تا بحال موفق بودی .راستی خودتو خوب برایم معرفی کن و آدرس میلت چیست . امیدوارم دوست خوبی برای شما بوده باشم. byby

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد