داداشی(یک موضوع مهم)

دانلود موزیک و ...

داداشی(یک موضوع مهم)

دانلود موزیک و ...

موزیک درخواستی ـ کلاسیک

سلام به تمام دوستان و بازدید کنندگان عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه من الان می خوام وبلاگ رو با چند موزیک کلاسیک به درخواست نازنین خانوم آپ کنم امیدوارم خوشتون بیاد و نظر بدید و من رو شاد کنید مام با همین نظرات شماست که شاد می شیم خوب فعلا این موزیکا رو دانلود کنید فقط خواهشی که دارم اینه که نظر بدید و موزیک درخواست کنید تا من هم سریعتر موزیکای درخواستیتون رو بذارم ممنون می شم

                                    

۱-کلاسیک

۲-کلاسیک

۳-کلاسیک

۴-کلاسیک

۵-کلاسیک

۶-کلاسیک

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:58 ق.ظ

سلام
اگه کمی در صحبت کلاس داشته باشید چی میشه ؟

زمان چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:16 ق.ظ http://zamanphp.blogsky.com

سلام دوست عزیز
مرسی که به ما حال دادی
اینم حالی که خواستی بودی

اگه امکان داره لینک ما رو تو وبت بذار متقابلا ما هم لینک شما رو تو وب می ذاریم
موفق باشی
دوستارتون

زمان چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:43 ق.ظ http://zamanphp.blogsky.com

سلام داداشی
ممنون که لینک ما روگذاشتی
لینکتو گذاشتم
موفق باشی
بهت سر می زنم

فرشته ای بنام شیطان چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:15 ب.ظ http://eae2.blogsky.com

سلام داداشی...شناختی..؟! بابا من همونیم که شوی ژاپنی خواسته بود دیگه...!!
مررررررررررررررررسی که ویدئویی که ازت درخواست کرده بودم گذاشتی...با این کار دل یک خانواده رو شاد کردی...!!!
منتظر ۳ تا دیگشم...خودت قول دادی بزاریییییییییییی.......بوس...بوس..ماچ...ماچ...!! از این به بعد دیگه پاتوقم اینجاست..!! تبلیغت هم اینور اونور می کنم...راستی یه سئوال...تو از کدوم کشوری....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!

KAMRAN چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:56 ب.ظ

با سلام خدمت شما دوست گرامی این سایت شما خوب هست ولی باید آهنگ ها را زیاد بکند با تشکر کا مران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد