داداشی(یک موضوع مهم)

دانلود موزیک و ...

داداشی(یک موضوع مهم)

دانلود موزیک و ...

Tatu_ 30 minute

سلام به تمام دوستان عزیز الان وبلاگ رو با موزیک سی مینت از Tatu به در خواست ژوزف می خوام آپلود کنم امیدوارم خوشتون بیاد راستی امروز یه لیستی آماده می کنم از خواننده هایی که تمام آلبوماشون رو از اول دارم و در وبلاگ می ذارم هر کی خواست اسم یکی از آلبوماش رو بگه تا بذارم ولی کسایی که همه آلبومای یه خواننده را می خواهند تو اون لیست ایمیلم رو می ذارم و اون به ایمیلم نام خواننده را بفرسته تا من لینک تمام آلبوماش رو براش بفرستم فعلا این آهنگ رو دانلود کنید و من رو با نظراتون شاد کنید ممنون می شم نظر بدید

                                           

Download 30 min

نظرات 2 + ارسال نظر
ژوزف سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:22 ب.ظ http://selfmadeboy.blogsky.com

سلام ... واقعا نمی دونم که به زبانی ازتون تشکر کنم ... من این موزیک رو در وبلاگم به عنوان بکگراند قرار دادم ... در ضمن من شما رو هم لینک کرم

پریا سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:31 ب.ظ http://sepid_barfi.blogfa.com

سلام وبلا قشنی دارین خوشم امد موفق باشید.مرسی که به وبلاگم سر زدین و نظرتوونو اعلام کردین!من میتونم که شما رو توی پیوندهای وبلاگم بزارم!باز هم به وبلاگم سر بزنید متشکّرم!
پریا

از اینکه به وبلاگ من سر زدی ممنونم پریا جان من هم شما را لینک خواهم کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد